Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
Kaliska, 2012-10-15
RK.0012.2012.II
Przewodniczący Komisji Budżetu i do Spraw Gospodarczych
Na podst. art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia
08.03.1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
pracodawca zobowiązany jest zwolnić Radnego
z pracy zawodowej w celu brania udziału
w pracach organu Gminy.
Mieszkańcy Gminy Kaliska
Przewodniczący Komisji Budżetu i do Spraw Gospodarczych Rady Gminy Kaliska Grzegorz Pawłowski uprzejmie zaprasza na posiedzenie Komisji Budżetu i do Spraw Gospodarczych, które odbędzie się 22.10.2012 r. o godz. 15:30 w Urzędzie Gminy Kaliska- pokój Radnego- nr. 24.
Proponowana tematyka posiedzenia:
Przewodniczący Komisji
Grzegorz Pawłowski