Accessibility
UE

Kolejne udogodnienia dla naszych klientów- eOdczyty - ZRÓB KROK W E- BOK !

Kolejne udogonienia dla naszych Klientów- eOdczyty-  ZRÓB KROK W E- BOK!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów uruchomiliśmy dodatkową usługę dla tych Państwa, którzy korzystają już  z eBoka dla wodociągów oraz dla tych z klientów, którzy zechcą przejść na eBoka i eFakture.

Nowa funkcjonalność o nazwie eOdczyt daje naszym klientom możliwość samodzielnego wprowadzania stanu licznika oraz podlicznika w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Do artykułu dołączamy grafikę z instrukcją dla naszych klientów.
 

Po podaniu stanu liczników nasz pracownik musi jedynie zaakceptować podany stan oraz wystawić eFakture. W przyszłości planujemy uruchomienia kolejnych udogodnień dla naszych klientów.

Dla tych z Państwa którzy do tej pory nie zdecydowali się na eBok i eFakture przypominamy o dwóch prostych krokach w celu dołączenie do eBoka.

Warto "zrobić krok w eBok", a dokładnie dwa:
 

  1. Krok pierwszy - wypełnij druk oświadczenia, które znajduje się pod adresem: http://kaliska.pl/media/pliki/wnioski/oswiadczenie-o-wyrazeniu-zgody-na-e-bok.doc
     
  2. Krok drugi - złóż osobiście, wyślij listem, lub prześlij nam skan wypełnionego oświadczenia na adres: ebok@kaliska.pl.